sömnlösa nätter...

publicerat i Allmänt;
 
En totalt händelselös dag har det varit idag så det finns inte så mycket att skriva om ikväll. Det va min tredje natt utan sömn och inatt har jag legat och funderat på om jag ska orka mig upp och kräka eller skita i det. Det har slutat med att jag legat kvar för att förösöka somna men utan framgång. Imorse när mannen gick upp va jag fortfarande vaken med spyan halvvägs upp. Tvingade mig sen upp för att göra i ordning barnen och ta de till skola och dagis, kände mig så jävla sjuk. Jag fick hoppa träningen och istället köra raka vägen hem, tog en sömntablett och somnade ganska fort, sov som en stock utan en endaste störning. vaknade inte av klockan som jag ställt för att inte missa barnen. Istället vaknar jag en timme senare i chocktillstånd och upptäcker att jag är 25 minuter sen.
Plattan i mattan till dagis och skola, hämtade upp mina älsklingar och körde inom min syster för att hinka i mig kaffe, stannade en stund och traggade sen körde vi hem, fortfarande lite groggi men mådde mycket bättre. Enea hade haft på gränsen till feber på dagis idag och är ganska så snorig så jag hoppas det inte bryter ut något till imorgon. Iallafall så är de vardagliga sysslorna gjorda så som undanplockning, tvätt och disk. Barnen har fixat sina rum, fått kvällsmat i magen, borstat tänder och somnat gott i sina sängar. Nu försöker jag varva ner här framför datorn en stund innan sängen ropar. Mannen har jobbat över idag men skickade  för en liten stund sen att han är på väg hem. ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :