Träningsdags!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Träning & Points;
 
Började dagen med en riktig mysfrukost här hemma tillsammans med min syster. 1,5 timme senare kom vi iväg till gymmet och körde ett pass bröst/biceps/triceps. Så jäkla skönt efteråt, bara störigt att min syster är starkare än mig i sina triceps ;) ♥
Efter gymmet va de raka vägen hem för att göra lite lunch, slutade med att jag hade både syster och pappa här på en lunch dejt ♥ Sen va det dags för mig att hämta Enea på dagis, tog också grabben med mig och vi körde in till stan för att möta upp "mormor" Det blev lite fika och ett par snygga inomhusfotbollsskor till Emil så han kan träna på söndag ♥ Efter stan blev det kvällsmat hemma hos mormor och sen körde jag mo Träne för att lämna av Emil hos sin pappa. Vi va någon centimeter från att krocka med ett STORT jävla vildsvin so sprang ut precis framför bilen som tur va funkade min reflex till 100% och vildsvinet va smart nog och lyckades slira runt med bakbenen och vända om fortare än kvickt, tror tilloched att jag nuddade den... Vi hade verkligen turen på vår sida, annars vetifan hur det hade gått. 
Nu är vi iallafall hemma, minifis sover som en stock och jag har äntligen landat i soffan under den skönaste filten. ♥ Hjärnan är slut och alldeles strax avslutar jag denna kvällen.
 
Godnatt på er ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :