Vår Lördag!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
De senaste veckorna har varit "Kom & hjälp mig att dö" 
Tuffa tider, hatar mitt pissiga mående, jag vill inget hellre än att må bra, börja jobba och komma in i den vardagliga rutinen igen. I flera dagar har jag kunnat strypa min man samtidigt som han säkerligen skulle vilja flytta härifrån för att slippa mig haha... ♥ 
Min lördagsmorgon började med en skvätt bölerier, känns som vi är tillbaka där tyvärr... till slut ordnade det upp sig, älskling började med projekt listsättning i köket sen for vi iväg för att inhandla mer förvaring till badrum & hall i form av äppellådor såklart. Det blev såklart Biltema (Mannens IKEA) Enea överlycklig då Enea & Pappa brukar ägna sin egentid där tillsammans med en korv i bröd, Innan vi körde hem så inhandlade älskling en plattång till mig, kanske ett gott försökt till att göra mig lite gladare ;) Han lyckades iallafall, väl hemma började solen stråla och sommaren kom tillbaka, jag fick jag äntligen badrummet storstädat och mannen fortsatte med köket. Vår minifis nattades runt 19 tiden och vid 20 blev det kvällsmat. För en stund sedan åkte det förbannade godiset fram, varje måndag när jag är tillbaka på gymmet så har jag ångest över helgens skit jag tryckt i mig. Jag är ju gentligen inte sugen!!!
Nu har jag ögnat tillräckligt med tid framför datorn och älskling tillräcklingt med sina telefonsamtal tycker jag ;) ♥ Men tur är väl det att vi kan få den tiden för oss själva när det behövs. ♥
 
Nu avslutar jag med minifis på Biltema, storförälskad i sin korv med bröd! ♥
 
 

Kommentera inlägget här :