Amilias Show tillsammans med klassen

publicerat i Allmänt, Min dotter (Amilia);
 
Min dotter tillsammans med hennes skolklass (2:or)
bjöd in alla föräldrar & syskon för en show som hette duga. Det va så roligt, jag blev riktigt imponerad av alla barn och dessa 2 fantastiska lärare som ordnat detta och inte nog med det utan lagt antagligen massvis av timmar på övning inför denna dagen. Jag förstår inte hur de har kunnat lära sig så många sånger helt utantill. Hade så gärna velat lägga upp 10 tal videos från den showen. Dem va superduktiga. ♥
Jag glömde helt bort att ta massa foton, kände hellre för videos. 
Efter shown så blev det picknick ute på skolgården, tyvärr i ganska dåligt väder. Ett par föräldrar i klassen hade ordnat två stora fina tårtor, med en stor bild på klassfotot. Så god & så fin ♥
 
 
 
Tack för en riktigt rolig kväll, är så stolt över min stora tjej! 

Kommentera inlägget här :