Ett hej i kaoset!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
 
 
...mycket har hänt sen sist, det har varit lucia, tidigt julfirande med familjen, den vanliga julstressen, Emil har flyttat hit hem på heltid, julavslutning i kyrkan med barnens skola, det har varit julmys hos pappa, mys med bästa Emma här i byn, läkarbesök, utvecklingssamtal och tyvärr mängder av dåliga dagar utöver de mysiga dagarna.
Som ikväll, fick ju nya träningskläder av mina systrar igår och tänkte jag skulle få användning av dem ikväll på spinningpasset som jag bokade igårkväll men ont i magen stressade jag ut med barnen i bilen och började köra till mamma för att lämna av barnen där undertiden men halvvägs dit upptäcker jag att jag glömt både bensinkort, träningskort, träningsskor, för att göra det enkelt, HELA JÄVLA HUVUDET låg kvar hemma.... 
förbannad och gråtfärdig körde jag hem och sket i allt och avbokade det förbannade spinningpasset som jag faktiskt såg fram emot. Nu har jag på något jävla vis förstått att det är ingen idé längre, tänker inte försöka eller sätta krav på mig själv, utan träningen får fan vänta, detta går bara inte... hur jävla mycket jag än vill. 
När lovet är slut och barnen är tillbaka på skola och dagis nästa år så kommer jag att komma tillbaka, tills dess så ska jag fortsätta trycka i mig en massa julgodis, pepparkakor och allt annat skit jag går och smygäter hela dagarna som får mig att må så illa och ger mig dessutom sånna jävla magknip.. haha...
Men nu skiter vi det, jag bjuder på en "kärleksbild" från vårt julmys hemma hos min pappa ♥
Familjen, barnen, våra nära och kära. Det viktigaste och det absolut finaste vi har!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :