Terapi för min hjärna!

publicerat i Allmänt;
 
Jag älskar att jag kommit igång med träningen på gymmet, det är verkligen terapi för min komplicerade hjärna och det ger dessutom mig en push att våga känna lite självkänsla. Nu har jag kommit dit där jag äntligen tycker det är roligt att gymma igen, jag längtar till gymmet även om jag redan har varit där en sväng samma dag. Jag har bara ett problem som jag måste ta tag i nu och det är mitt sockerbehov, jag tror jag är redo att börja kämpa med det nu när jag vet att jag inte kommer svika mig själv när det gäller träningen. Att ha en syster som tar sig till gymmet i stort sett varje dag och som man bestämmer och samåker med är perfekt, för även om jag vaknar och mår skit så måste jag till gymmet för att det har vi bestämt! Och efteråt, mår jag bättre, ibland är jag totalt slut och ibland som idag blir jag mer taggad. Idag va jag på gymmet själv för syrran tränar på kvällen idag och jag tar alltid mornarna. Efter träning körde jag och handlade kvällsmat, unnade mig själv ett par snygga skor och Enea fick vårskor & gummistövlar. ♥ Kan säg att det va väldigt längesen jag kände som jag har gjort idag, jag har känt mig pigg, glad.. på riktigt, inombords. Jag har kommit på mig själv vid flera tillfällen att jag faktiskt går och ler. Har kännt mig lite extra kär i min underbara man och jag har orkat ta tag i lite städning här hemma och det är även jag som stod för dagens middag ;) På menyn blev det ugnsrostade rotfrukter, grillad kycklingfilé med lite turkisk yoghurt. Asgott!! Idag känner mig helt normal för första gången på vääldigt länge. ♥
 
Bilderna är från gårdagens träning, och mellanmål/lunch ♥
Först träning med min Melina och när jag kom hem slängde jag ihop det jag hade hemma:
 
1 dl Lättfil
musli 
Linfrö
Solrosfrö
Russin
Äppelbitar
 
Mums mums!!
 
Kom gärna med lite tips och ideér om goda nyttiga enkla frukostar, luncher, middagar och mellanmål.
Behöver få en massa inspiration ♥
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kelsugen son som kollar "champions league" sen blir det annan kärlek med min man innan sängen ropar ♥ ♥ ♥
 
 

Kommentera inlägget här :