Ett halvår som gifta!

publicerat i Allmänt, Bröllopstankar, Jag (Sara), Kärlek med familj, släkt & vänner, Min sambo (Tommie);
 
Igår den 3 April va de inte bara vår Josefines födelsedag utan vi firade även 6 månader som gifta ♥
Ingen av oss hade en tanke på det haha... men så är det, ett halvår gick väldigt fort!
Om ett halvår firar vi bomullsbröllop! ♥ Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kommer få uppleva vårt Diamantbröllop om 60 år eller iallafall Guld (50år) tillsammans. Han är mannen som ska leda mig genom livet, han ska va min stöttepelare och finnas där i både bra och dåliga dagar. Jag ska så klart finnas där för honom också i vått & torrt. Jag ska göra allt i min makt för att uppnå hans och mina krav som Fru Ekblad. Alla problem på vägen ska vi tillsammans ta oss igenom, alla glada & lyckliga ögonblick ska vi tillsammans dela och bevara. Vi ska fortsätta bygga och vårda vårt förhållande och det viktigaste vår familj, för de e det vi lever för. Right? Vi ska skapa minnen tillsammans i resten av våra liv ♥
 
 

Kommentera inlägget här :