Hej vintertid!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
Då har man ställt om klockan till vintertid då...blandade känslor... jag vill inte ha vinter ju!
Har haft ett par dåliga dagar men nu är jag tillbaka i verkligheten igen. 
Förutom psykiskt dåliga dagar så har jag haft några fina dagar/kvällar med min älskade familj också.
I veckan va pappa & systrar med respektive här på fotbollskväll, supermysigt precis som vanligt. Speciellt när det lyckas va den veckan då jag har mina stora älsklingar hemma också.
Dem avgudar sina mostrar precis som jag ;) och dem fotbollskvällarna är heliga för oss alla.
Det va även min ena svågers födelsedag, blev tyvärr ingen tårta men vad gör det när man får komma på fotbollskväll ;) Den tiden tillsammans med den delen av min familj är väldigt värdefull. Jag kan aldrig visa hur mycket det betyder för mig men en sak är säker, det värmer något fruktansvärt i mitt hjärta ♥
Jag har dem bästa systrarna man kan tänka sig, vet inte riktigt vad jag hade gjort utan dem ♥
I fredags va det även tacokväll hemma hos mamma & Eddie, jag va helt slut i knoppen så en kväll tillsammans med dem va precis vad jag/vi behövde. Hela dagen hade Enea gått här hemma och pekat på fotot på "momo" så jag tror någon saknade mormor & plastmorfar den dagen. Vårt älskade troll, och av någon konstig anledning så blir hon alltid en riktig pajas när hon kommer hem dit. ♥
 
 
Igår va ingen bra dag, det blev att jag somnade väldigt tidigt, och ska man försöka se positivt på det hela så fick jag iallafall några behövliga timmars sömn ;)  Vaknade dock på ett mycket bättre humör, åt en mysig frukost tillsammans med man & dotter sen blev det en stund ute i trädgården för oss alla, älskling tömde och packade ihop poolen medan jag höststädade. Enea superlycklig då hon fick inviga sina gympaskor, plask plask i allt vatten som vällde ut över plattan. Helnöjd med sin insats ;) ♥ Och sen insåg jag helt plötsligt hur stor hon blivit så fort, bebisgunga, kan vi skita i ;) Hon är så sjukt duktig... hon fick pappa att tappa hakan också när hon gick fram och pekade på mobilen och sa "mobiltelefon" haha.... det lät iallafall så ;) ♥
 
 
När min lilla fis sovit och min stora älskling sovit sen middag och vi hade gjort oss i ordning så blev det en sväng till MAXI, sen va det riktigt skönt att få komma hem och landa i soffan. Lillfis sover sen ett par timmar tillbaks och älskling kollar såklart PSG matchen. Därför passar jag på att skriva några rader här och kolla igenom alla bilder från bröllopet... att man aldrig tröttnar ♥ I nästa inlägg kommer jag bjuda på massor av bilder från vår fotograf Ricky ♦ Så nu får ni hålla ögonen öppna!
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av matilda:

❤️❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :