Allt & ingenting

publicerat i Allmänt, Jag (Sara), Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
 
Jag bestämde mig för att blogga men jag vet inte om exakt vad, så jag börjar här så får vi se vart det slutar helt enkelt. Man kan säg att här har det varit "typ" sjukstuga från och till sen veckan innan vi åkte till Lalandia. Jag är alrdig sjuk men jag råkade åka på något skit som jag konstigt nog fortfarande bär på. Förkylningar, feber, halsont, öroninflamationer, bihåleinflamationer men jag är snart återställd... trodde jag förra gången men då gick det två dagar sen låg jag helt plötsligt riktigt kass. Mannen ligger i soffán här bredvid under filten och snorar så nu är det bara stora grabben som klarat sig ifrån skiten. Han har ett väldigt bra imunförsvar så har han turen på sin sida så slipper han bli sjuk ♥
Det får vi hoppas! 
Men nu är vi inne i Vabbruari så det är väl nu alla är sjuka. Så, krya på er alla där ute ♥ 
Om ni undrar hur det går för mig med sjukskrivning, hälsan och det skitet så är jag nu vääldigt förväntansfull, jag väntar nämligen på ett möte som jag ser väldigt mycket fram emot och det äger rum om 5 dagar. Jag ska äntligen ha möte med Fk, jobb & läkare samtidigt, då ska vi disskutera om ev arbetsträning och hur vi ska gå till väga.
Jag hoppas innerligt på att detta blir bra. Jag tror detta blir bra för mig. Min magkänsla säger att de e detta jag behöver. Komma ut i det sociala och få göra lite nytta ♥ Men hur mår jag nu? Jag har dåliga dagar som alla andra, men oftast är det ok dagar faktiskt, men det kommer perioder då det verkligen går upp och ner dag för dag. Jag vet ärligt talat inte om jag kommer kunna hantera alla olika situationer på jobbet, jag vet hur känslig jag fortfarande är och jag vet hur fruktansvärt dåligt mitt minne är. Jag vet att jag mår bättre än vad jag gjort, jag börjar känna igen mig mer o mer nu utan någon medicin. Jag säger inte att medicinen är något dåligt, hade jag inte haft dem så hade jag antagligen inte funnits idag. Den har stabiliserat mig och hjälpt mig att komma på andra tankar...  kan man säga så. 
Min stora rädsla är att jag ska trilla tillbaka till det måendet speciellt utan någon form av hjälp. Så på  mötet hoppas jag att andra alternativ än mediciner kommer upp och sen håller vi tummar och tår på att arbetet gör mig hel igen.
 
Imorgon är det torsdag och om inte Tommie är alldeles för kass så blir det en kväll med hämtmat hemma hos min kusin då hon behövde ha hans hjälp. Ska bli mysigt att hälsa på i hennes nya lägenhet. ♥
Men innan dess ska jag bara precis hänga i lugnet här hemma när barnen är på skola och dagis och försöka bli av med de sista bacillerna och försöka hitta orken som försvann för flera veckor sedan. 
Längtar till gymmet, men jag gjorde nog felet att sticka dit när jag inte va riktigt kry så denna gången ska jag va helt 100 inan jag tar mig dit så jag kan ge allt jag har! ♥ 
 
Kom på att min stora tjej ska följa med hem redan imorgon efter skolan, som jag saknat henne ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :