Minus

publicerat i Allmänt, Katten;
 
Den här lilla sötnöten ska bo kvar här hos oss. Han va minst när han föddes men nu är han iallafall tjockast. 
Emil & Julia bestämde att han skulle heta Minus eftersom han va minst och jag tyckte det passade bra när mamman heter Maja. Maja & Minus ♥
De andra fick nya hem på säkert 5 minuter + att en annan tjej undrade om hon kunde få stå i kö till eventuellt nästa kull och även en annan kvinna som köpt katt av mig för något år sedan undrade om det kommer fler för hon va så nöjd med sin och ville gärna ha en till.från mig ♥ Jag är ingen kattuppfödare men det känns underbart och få så mycket komplimanger för mina katter, nu behåller vi dock en själva då dettta är majas sista kull. Sen är jag nöjd med de katter vi har och har haft. Melvin, Maja & Minus ♥
Det va på håret att gubben gick med på det, men i slutändan så tycker han nog det är bra att vi kommer behålla en från majas sista kull även om han hatar dem, men bor man som vi gör så behöver man en bra jägare helt enkelt ;) ♥  Dessutm är det rena paradiset för katterna att bo här.
 
Vi säger välkommen till familjen Minus, hoppas du är lika underbar som din morbror Melvin va ♥
 
 

Kommentera inlägget här :