Vårt hjärta 2 år!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Min dotter (Enea);
 
Inatt klockan 00.26 för exakt 2 år sedan så föddes vår älskade flicka, vårt kärleksbarn ♥
En magisk natt, fylld med så mycket kraft & så mycket kärlek.
När jag sitter här och tänker tillbaka så förstår jag verkligen inte hur tiden kunde gå så fort, det känns som vi va på förlossningen för bara några månader sen. Det är bara att inse läget, vi har ingen bebis längre.
Vår lilla Ellie Enea Ekblad fyller alltså 2 år idag och jag ser så mycket fram emot att få följa hennes resa genom livet, finnas vid hennes sida när hon behöver mig, Hjälpa henne igenom svåra tider och glädjas med henne i alla lyckga ögonblick. ♥ Vårt kärleksbarn, hon är verkligen ett kärleksbarn. I den lilla människan rymmer det mängder av kärlek, hon sprider glädje och får oss att skratta och undra vad det är för en liten pajas vi har fått.
Hon är en fantastisk individ med ett stort hjärta ♥
Vi är så tacksamma att vi fick äran att vara just dina föräldrar.
Vi älskar dig, i all evighet ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :