Vi kan om vi vill!

publicerat i Allmänt, Husrenovering, inredning och planer, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Vi har renoverat lite smått här hemma, mest rättat till efter gammalt oklart snickeri i bl.a vårt kök. 
Mennen har varit duktig och fantastisk som jobbat hela dagar för att sen fortsätta jobba med köket här hemma efter jobbet så det har ju tagit sin tid, ännu är vi ine helt färdiga. Jag är iallafall stolt över honom! ♥
Nu har jag sagt åt honom att pausa för allas skull, jag behöver min man och barnen behöver lite av sin pappa/bonuspappa också. Igår undertiden han jobbade skickade älskling och ville gå på date, jag ÄLSKAR att gå på date och ingenting annat passade bättre än en date just då. Barnvakt fick vi utan några problem, lämnade minifis hos min mamma och sen for jag till gymmet med mina systrar sen blev jag upphämtade där efter för lite restaurang & biomys med min efterlängtade man, Så sjukt behövligt, går inte att beskriva i ord... även om allt bara blev så plötsligt och stressigt. Men vad gör man inte, man får ta alla chanser man får för att få den tiden för varandra. Känner att det är dags att börja vårda på nytt!  Det har varit så fruktansvärt mycket på sistonde som gjort att vi båda inte mått så bra. Det är sjukt vad man kan sakna någon som faktiskt bor under samma tak som en, jag behöver verkligen mer av min man. Att han ville bjuda ut på date trots att han va sönderstressad hade rastlösa ben och somnade till på bion ett flertal gånger så betydde det otroligt mycket för mig. 
Vi måste vårda och ta hand om varandra, vi måste orka fast vi känner att det tar emot. 
Vi kan om vi vill!! En sak i taget ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :