.....

publicerat i Allmänt, Jag (Sara);
 
 
Ursäkta mitt senaste negativa inlägg, blir så när man vill skiva fast man inte borde!
 
Har haft en fruktansvärd dag, som jag gråtit mig igenom. Det jobbigaste är att försöka dölja det för barnen. Som tur är har både Emil och Amilia haft kompisar här hemma så deras mamma har inte varit av intresse ändå, och toaletten är ofta min bästa vän då det är lås på dörren och toapapper nära till hands.
Man kan varva ner, ta några djupa andetag, torka tårarna och sätta på sig ett bättre face.
Städning & alla andra måsten har fått stanna upp, det har bara inte gått idag.
När jag fått iväg Emil & hans kompis till fotbollsträningen så körde jag och flickorna hem till morfar sålänge. Huvudet dunkade som tusan men lite sällskap gjorde gott, nu när vi kommit hem och jag har fått barnen i säng och här är lugnt & stilla så mår jag lite bättre igen.  Men denna jävulska huvudvärk får mig nog att gå och lägga mig snart.  Jag hoppas på en bättre start imorgon, önskar ett vackert väder också ;)
 
 
 

Kommentera inlägget här :