Hej Måndag!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
 
Lite mer sömn inatt tack & lov, men antagligen inte tillräckligt. Vilken tur att det bara är möte på jobbet imorgon och sen ledig till torsdag eftermiddag. Idag slutade jag klockan tre sen körde jag och hämtade Enea på dagis. Kändes konstigt att inte hämta mina stora barn på fritan ;) Emil har nämligen ingen fritidsplats längre, den 'är uppsagd! Åhh va stor min grabb är nu ♥ får en rysning i hela kroppen när jag tänker på det men en stolt och förväntansfull rysning.
tänk att det va 10 år sedan han va bebis... helt otroligt! Var har de 10 åren tagit vägen... ska de närmsta 10 åren gå lika fort, eller kanske till och med fortare? usch... STOP! 
Iallafall, det ska bli riktigt spännande att se hur han sköter detta. jag är inte alls orolig då jag bara jobbar 50% nu och dessutom får önska hur mitt schema ska se ut, nästan ♥ 
 
Så vad har hänt idag? När jag kom hem så va här inga barn, men jag kollade mobilen som jag glömt hemma och hade ett mess från min syster att barnen va hos dem. Ibland är det faktiskt jävligt bra att vi inte har pappa/morfar, systrar/mostrar så långt ifrån oss ;) ♥ För vår del så behöver aldrig mina systrar flytta hemifrån ;) 
Imorgonkväll blir det fotbollsmys här hemma tillsammans med pappa & systrar MFF-Celtic känns som vi inte får missa den ;) Det ska laddas med kaffe/te & massa poppcorn sen ska vi trängas i soffan ♥
 
Medan de stora barnen va hos sina mostrar så passade jag på att röja undan så gott jag kunde här hemma.. tur e ju det då jag nyss bestämde med Camilla att hon ska komma hit imorgon och fixa mitt hår, äntligen..
Det ska klippas och slingas, har väntat en hel evighet på att få göra någonting med håret.. väntar på en nageltid också.. sen e de fan inte många veckor tills det är dags för bröllopet att äga rum.. försöker planera in lite ompyssling av mig själv innan dess men det är inte det lättaste. 
 
imorgon ska även det nya jobbschemat läggas, alltså schemamöte imorgon eftermiddag. På kvällen är det dags för Emils fotbollsträning men den lämnar jag över till Tommie. 
 
Onsdagen längtar vi efter, iallafall jag & Amilia. Då ska vi på middagsdejt hemma hos Aryanne ♥ Det är så roligt nu när det visade sig att våra flickor kommer gå i samma grupp på c4-gymnasterna.
 
På torsdag är det dags för fotbollsträning för Emil igen och jag ska jobba kväll, inte så lockande, det är ju sista kvällen med barnen innan de åker till sin pappa. Det ogillas! Men jag är säker på att Tommie myser till det lite extra med dem innan dem lägger sig ♥ Han kommer alltid med förslaget "kvällsfika" som kan innebära.. barnens val eller bara en massa VATTENMELON, vattenmelon som Amilia skulle kunna leva på om hon fick bestämma ♥
 
NU ska jag lägga all energi jag har kvar på min bättre hälft... världens bästa hälft!
Sen hoppas jag på en natt med bättre sömn! ♥
 
 
Dagens busunge ♥
Japp, fick slänga Enea i badet, hon älskar att vara ute.. alltid! 
det regnade och hon skulle tvunget leka med vatten & lera så klart...
men det är ju inget ovanligt att hon badar sådär 3 gånger om dagen. ♥
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :