Äntligen fredag!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Började fredagen med ett äckligt konditionspass på gymmet med Melina, idag trodde jag allvarligt att jag skulle kräka rätt ut. Fy tusan för de rundorna, hellre intervall på löpbandet i en timme säger jag!
Hämtade hem minifis från dagis tidigare idag, så vi fick vila middag tillsammans här hemma ♥
Hämtade de stora barnen som gick inom moster Melina på vägen hem från skolan. Fint väder och mellanmål i trädgården fick det bli. En överlycklig Enea som längtat så mycket efter alla syskon hade så mycket bus att hitta på med dem. Sen kom älskling hem med två busiga storasystrar till, hon sprang och kramade dem hårt. Den glädjen i hennes ögon när speciellt julia & Jossan kommer hem efter nästan två veckor hos sin mamma, det måste va som julafton för henne varje gång. Enea & Jossan som plåster på varandra ♥ Love it, synd  hon inte träffar dem oftare. Deras tid är värdefull ♥
Denna helgen stannar Julia bara till imorgon, hon ska på genrep innan gympa/dansuppvisningen på söndag men som tur är så fick hon ta med sig Amilia hem till sin mamma till söndagen. Flickorna blev superglada och detta har dem längtat efter länge. Älskade Jossan vill stanna till söndagen, hennes ord blev " jag är hos mamma hela tiden och inte här så många gånger, jag vill va här med dig och leka med Enea" Självklart gullunge ♥ Så på söndag kör vi till Helsingborg och tittar på Julias uppvisning ♥
Idag va dem inte riktigt kloka, Emil, Julia och Jossan hoppade i stora poolen, Julia va såklart tvungen att inviga den nya bikinin jag köpt. ♥  Åh va de känns skönt att ha alla barnen hemma!
Trots att jag inte mådde så bra i förmiddags så blev det en bra dag när jag möttes av 4 glada barn ♥
 
 
Imorgon är det lördag och vi får en hel hög med grillgäster ♥
Min fina vän med respektive och alla barn, det ska bli så mysigt. Mannen kan behöva lite manlig hjälp här hemma med slipning av tak och all el men innan gästerna kommer så väntas det fotbollsmatch för Emil i Tollarp. Hejja Everöd! ♥
 
Myshelg delux, love my family! ♥
 

Kommentera inlägget här :