Älskade barn!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
För min del blev det inte håll igång med 5 barn alla 5 dagar som jag skulle ha alla mina älsklingar!
Min stora grabb sov ju hos mormor i två dagar, och mina två stora tjejer, Amilia & Julia följde med sin farmor hem på onsdagen sen såg jag inte dem förrens på kalaset i lördags. Men jag fick däremot väldigt mycket tid med min Jossanälskling som trivs bäst i mina armar ♥ Egentid delux med dem två små medan de stora hade sin behövliga tid med farmor, mormor och varandra precis som man ska ha när det är sommarlov ♥ Jossan har varit så otroligt stolt och lycklig, hon växte en halvmeter bara av att få känna sig störst och framförallt vara en 100 %:ig storasyster till Enea. ♥ Det va knappt så att hon ville åka hem, hon tyckte precis som jag att tiden gick alldeles för fort. Vi kom på den briljanta ide´n tyckte vi, att jag följer med dem hem varannan söndag och bor hos dem till nästa gång de ska hem till oss och mamma kunde flytta hit ibland. På det viset hade vi setts oftare haha...
Hon är underbar Jossan ♥
 
 
 
Hade en mysig vecka, även om jag saknade de tre andra huliganerna som in i bomben. 
Det va fruktansvärt skönt att få hem dem allehopa kan jag säg ♥
 
Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig allehopa, om ni bara kunde förstå hur älskade ni är  ♥
 
I söndags va det dags för flickorna att åka ifrån oss, tillbaka hem till sin mamma. Då det uppstått lite problem så erbjöd jag mig att köra flickorna hem och på det viset fick vi lite extra tid tillsammans i bilen. Och efter att jag och Amilia lämnat av flickorna så tog vi vår tid tillsammans på Väla, bara hon och jag ♥ Då jag inte fått mysa med min tjej så mycket dessa dagarna så fick vi passa på innan hon skulle lämnas hos sin pappa på vägen hem. Min stora älskade duktiga tjej, saknar henne och brorsan så mycket ♥ Brorsan va ju så snabb att han i lördags bestämde med sin morfar att han skulle sova där söndag-måndag, men de e rätt de ska få passa på nu på sommarlovet. De tar alla möjligheter som finns ♥
 
 
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :