Kärlek!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Träning & Points;
 
 
Måste skryta lite, det är torsdag idag och jag har inte missat en enda morgon på gymmet denna veckan och kommer inte missa morgonens pass heller ♥ Jag trivs med alla pensionärer där. Nu håller vi tummarna hårt och ser till så jag kommer dit efter helgen igen, en liten svacka ska inte ställa sig ivägen för mig. 
Efter gymmet idag va det dags att snygga till naglarna igen, eftersom det ska rensas i trädgården nästa vecka så fick de bli en aning kortare än förra gången. 
Åh med dessa fina naglar så känner jag mig nu redo för helgens mys med mannen i mitt liv. Minifis ska sova hos sin farmor från lördag till söndag för min älskade man har bokat en hotellnatt i Köpenhamn, det blir kärlek på Tivolit hela kvällen, bara han och jag ♥ jag har bestämt att denna gången ska han inte behöva bära mig därifrån på grund av magsmärta ;) ah jag bara längtar, det kommer bli så mysigt ♥
På söndagsmorgonen så äter vi frukostbuffé tillsammans innan vi checkar ut, sen kör vi mot Malmö och hämtar upp minifis och farmor för att sen köra vidare till Helsingborg och titta på vår stora tjej Julia som ska ha dansuppvisning ♥
 
Ikväll hänger grabben med sin morfar och moster Mira i idrottshallen för att lira lite fotboll och sen stannar han över natten, jag och Amilia avrundade kvällen med lite mattespel och läxa så nu sussar flickorna gott. Nu blir det lite kvalitetstid med mannen min innan han ska till gymmet och köra kvällens pass ♥
 
Godnatt på er ♥
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :