Älskade Barnhelg!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Äventyr med familjen;
 
 
När barnhelgen väl är här så känns allt mycket lättare, får jag iallafall för mig!
Trots lite tråkigt väder så har barnen haft en väldigt mysig dag, Emil har lekt med killkompisen, de stora tjejerna cyklade hem till sin tjejkompis och har lekt där hela dagen, Jossan och Enea har precis som vanligt varit helt fastklistrade i varandra, dem lämnar inte varandras sida och idag har dem visat vad äkta syskonkärlek är ♥ 
Jag och Tommie hade planer på att bl.a fixa bilen och måla sovrummet men ingen har haft lust eller ork till att göra något vettigt alls idag. Och det kan väl va ok efter en hård arbetsvecka för mannen och en riktig skitvecka för mig.
Jag har turen som får ha våra femlingar till på måndag så vi kan få göra något skoj tillsammans hela dagen imorgon. Planerna är nya Randiz i Kristianstad, är det någon som varit där och tycker att det är bra? Har fortfarande inte varit där och tänkte om det är tråkigt väder imorgon så får det bli en heldag där. Skulle det bli fint väder tror jag barnen önskar forsakarsbadet eller stranden ♥
Kan inte riktigt förstå vart alla dessa veckor av sommarlovet har tagit vägen. Va är de, 1,5 vecka kvar till skolan börjar? Men för oss har det roliga inte tagit slut även om sommarlovet är slut. Nästa gång barnen kommer så blir det Liseberg tillsammans med barnens favoriter, mina älskade systrar och barnens bästa mostrar och självklart med pappa & Pernilla och bästa Favorit Samme min systers pojkvän. Barnen längtar som tusan och jag känner på mig att det kommer bli fart och fläkt hela dagen. Jag själv längtar efter att få bli barn på nytt, finns det något roligare än bergochdalbanor (när det gäller karuseller) och det bästa av allt, jag ska dra upp min son på precis alla, mohaha... 
Jag är iallafall nöjd med helgen, just nu så sitter barnen nerbäddade i soffan bredvid mig och tittar på film och äter gottis, sen blir det sängen så dem orkar busa hela dagen imorgon ♥ 
Puss ♥
 


 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :