Dagens fransterapi!

publicerat i Allmänt, Fransar/naglar & skönhet;
 
Den bästa terapin (när orken finns) är att hålla på med dessa vackra fransar. 
Jag gick ju en kurs innan sommaren för att jag skulle ha något att göra, något som jag kände att jag kunde klara av och något som fick mig att sluta tänka så mycket. Det funkade väldigt bra ett tag, tills jag blev sämre igen och bestämde mig för att lugna mig för det blev så pass mycket att det istället gav mig ångest och gjorde att jag drog mig tillbaka och inte ville träffa follk. Men ibland roar jag mig, mest för att jag måste få lite av den sociala biten och rensa tankarna. Innan va jag ganska flitig på gymmet, vilket hjälpte mig fruktansvärt mycket med min psykiska hälsa men jag har mått väldigt dåligt från och till av olika anledningar som gjort att orken inte har funnits där och för att jag dragit mig från folk helt enkelt. Men jag & mannen pratade om gymmet senast igår och har bestämt oss för att försöka komma igång med det igen snarast, tiden som jag är orolig över hittar man om man bara har bestämt sig för att lyckas. Så det ska gå på ett eller annat sätt! 
 
Men iallafall, idag hade jag en fin gammal vän här och jag fick avlastning i tänkandet och fransterapi som jag kallar det. Provade "Flat lashes" CC-curl 12 mm med en tjocklek på 0,20mm. 
Hon verkade väldigt nöjd, vilket jag hoppas. Jag tyckte hon blev såå snygg! 
Imorgon kommer älskade svärmor, jag ska ge mig på inte bara hennes fransar utan också hennes naglar så det ska bli spännande. Blir antagligen ett inlägg om det imorgon, så håll utkik! ♥
 
 
Är ni intresserade så tveka inte på att fråga ♥
 

Kommentera inlägget här :