2017-09-02 Jag är tillbaka!!!!

publicerat i Allmänt;
 
Oj, det va verkligen en evighet sedan jag va här inne. Det blev en ganska lång pause måste jag säg! ♥
Jag har inte rört min dator sen jag vet inte när, men nu känner jag mig sugen på att förska skriva igen.
Jag mår bättre och känner mig lite starkare för varje dag som går ♥
Och inom det snaraste har jag något stort att dela med mig av till er läsare som är kvar och även till dem som kanske hittar tillbaka hit när bloggen väl kommer i rullning igen. Jag funderade sist på att jag ville låsa bloggen av alla olika anledningar men jag har funderat nu och kommer inte att låsa den utan köra på som vanligt, öppet för dem som vill. Ni som vill, får också gärna tipsa om vad ni vill läsa här inne, komma med olika förslag och hjälpa mig att få igång mitt skrivande igen helt enkelt ♥
 
Jag finns fortfarande på instagram som fru_ekblad (Sara Ekblad)
Där uppdaterars med bilder i stort sett varje dag ♥ och kommer länka till bloggen därifrån igen.
 
(Dagens cooling)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Tycker ju om inlägg om allt mellan himmel och jord men kanske en kategori med bara skönhet/bildkollage på fransar, naglar etc :)

Svar: Perfekt ju, den kategori kommer definitivt att komma ;) Tack!
Sara

Kommentera inlägget här :