Hobbynailslashes

publicerat i Allmänt, Fransar/naglar & skönhet;
 
För ett tag sedan startade jag en ny instagram till just bara mina hobbynaglar och fransförlängningar jag gör, ni hittar dem på @hobbynailslashes 
Eftersom detta är min hobby, och till stor hjälp för mig i mitt mående ungefär som terapi, precis som träningen va för mig när jag gjorde det innan jag mådde illa och upptäckte graviditeten iallafall så tyckte jag att det va en rolig grej att starta ett nytt konto till just det och i hopp om att få lite provkaniner som kan roa mig de "bättre" dagarna. Jag är certifierad fransstylist men ingen utbildad nagelterapeut ännu, tanken är att jag ska bli det också inom snar framtid men allting hänger lite på mitt mående då jag får ta en dag i taget helt enkelt. Detta är en bra aktivering för mig i min vardag, de e bl.a detta jag brinner för och vill utvecklas i.♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :