En helg i Malmö

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;

I fredags kom flickorna. Emil & Amilia va hos sin pappa denna helgen eftersom vi hade dem förra helgen, men våra stora flickor vill aldrig vara ifrån varandra så det slutade med att Julia sov över med Amilia hos hennes pappa. Men på lördagen hämtade vi upp henne igen när vi skulle köra till Malmö för att spendera eftermiddagen/kvällen hos deras farmor. Det blev en mysig dag då vi åkte och bowlade med våra tre tjejer sen blev det god mat och en massa badande i jacuzzin för tjejerna och farfar Anders. Efter badet blev det soffmys med film och godispåsar. Jossans ögon gick tillslut i kors  och det slutade med att jag och alla flickor stannade över natten medan Tommie körde hem sent på kvällen för att slippa stressa på söndagen inför Emils fotbollscup. Vi vuxna avslutade lördagen med lite fisk & räkfrossa senare på kvällen. Måste säg att jag faktisk lärt mig äta en del, tryckte i mig både en spansk räkgojja, kräftstjärtar, lax & makrill.

Igår (söndags) var det dags att köra flickorna hem, fick låna svärmors bil. Sen återvände jag tillbaka till Malmö för en natt till så nu sitter vi här och chillar. Enea är äntligen feberfri och pigg så innan vi blir hämtade av pappsen senare i eftermiddag så hinner vi kanske med en runda på Emporia. Senare när vi kommer hem så ska mina stora älsklingar hämtas, som jag saknat dem, speciellt Amilia min ängel ❤ Emil träffar jag ju hela veckor så ❤

Tack för en toppenhelg 🖒

Kommentera inlägget här :