Too long ago...

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Äventyr med familjen;
 
Sitter själv här och undrar när jag ska ta tag i bloggen på riktigt, det är över en månad sen jag skrev. Så mycket som jag har velat dela med mig av eller rättare sagt så mycket som jag har velat skriva ner i den öppna så kallade "dagbok" bevara min vardag och fina minnen. bl,a vår vecka på Teneriffa, vår bröllopsdag, och det bästa av allt.. det verkliga vardagliga livet som 3/5 barnsfamilj. Underbara, härliga, tuffa, jobbiga, fina, frustrarande, livliga, deprimerande, bästa, fantastiska och katastrofala vändningar man går igenom i detta livet. En bergochdalbana som aldrig slutar gå, efter regn kommer solsken... sen börjar man om på ruta ett igen. Men som tur är så har jag världens bästa familj och tillsammans med dem så är jag också världens lyckligaste människa.
Jag har bestämt mig för att skriva dagligen om det så bara är en mening eller 2, kanske två timmars läsning om hur underbart allt är eller hur dålig min kräktisdag har varit.. allt jag vill ha ut, allt jag behöver få ut det ska helt enkelt bara ut.. och roliga dagar med barnen i sådär mysiga och kärleksfulla bilder, kameran går varm och inte ett ögonblick får missas. Man kan ju hoppas på att "den där kameran" snart hittar till mig så jag får möjligheten att kunna visa er vad våra bilder säger. En bild säger mer än tusen ord ♥
Och med det vill jag säga att vi har haft en såå mysig dag idag på Tivolibadet, hela familjen. ♥
Flera gånger kom jag att tänka på hur lyckligt lottad jag verkligen är, vilka underbara barn vi har, vilken familj vi är! Jag skulle aldrig någonsin vilja byta bort detta livet, hur kämpigt man än kan ha det ibland. Inget betyder mer än familjen ♥ 
 
 
 

Kommentera inlägget här :