Möte & Gym

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Träning & Points;
 
Snoozade även imorse, som tur är så funkar det jävligt bra för oss på morgonen så allt flyter på även om vi är lite mer stressade... haha... jag är så sjukt jävla trött, det är inte många knop jag pallar göra under dagen, helst av allt så hade jag bara velat krypa ner i sängen och sova bort hela dagar. Idag trots att Enea varit hemma från dagis så fick jag möjlighet att komma iväg till gymmet ikväll tack vare att vi hade möte på skolan i eftermiddags som fick Tommie att komma hem tidigare från jobbet. Ikväll läste han saga för Amilia, det händer i stort sett aldrig nu längre då alla barn oftast sover när han kommer hem från jobbet. Men när den möjligheten väl dyker upp så njuter jag, den känslan... när mannen har tid att engagera sig och ge barnen kärlek. 
Jag är kanske känslig men att höra honom läsa bok för Amilia ikväll fick mig nästan att börja gråta. Förstår ni då hur mycket jag saknar att ha min man hemma, speciellt när barnen är hemma. ♥
Iallafall så va de möte på skolan i eftermiddags med min stora grabb och hans lärare, det gick bättre och lugnare framåt än förväntat. Det roliga va att vi dönar in där en hel liga och river halva stället... inte riktigt men nästan. Det va mamma, bonusmamma, pappa, bonuspappa, två systrar och lillebror. Jag kände mig som hemma efter alla gånger jag suttit i det personalrummet och eftersom ingen hade tid så laddade jag kaffekokaren till oss. Mötet gick bra ♥
Direkt efter mötet lämnade gubben av mig hos systrarna, sen blev det gymmet med syrran och Pernilla.
Det blev ben och mage, finns inget obehagligare än mjölksyra i benen, känner mig som en överkokt spaghetti, speciellt när jag inte tränat på några dagar/veckor.  Men det va skönt att få det gjort. Nästa vecka när stumpan är på dagis igen så återgår vi till gymrutiner, VARJE MORGON! ;)
 
 
Imorgon är det äntligen fredag, helgen är bokad med massa skoj.
Imorgonförmiddag kör jag och Enea till Malmö för att träffa "farmor" & "kusin Millie" ska bli supermysigt, som jag saknat Milliebus, det måste helt klart va Stockholms sötaste brutta. Vet inte om svärmor har några planer inför morgondagen, det återstår att se ♥  
På lördag är det äntligen dags för knytkalas/tapaskväll hos finaste vännerna i byn tillsammans med mina älsklingar från Karlskrona, Obeskrivlig längtan ♥ 
Enea ska sova hos "mormor" och på söndag ska hon följa med till gamlamormor det innebär en ordentlig sovmorgon för mig och mannen på söndag...Helgen är räddad!
 
Nu har mannen dukat fram te så, godnatt på er ♥

Kommentera inlägget här :