Höstmys!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
Usch va segt det va att komma upp i morse, det va som att täcket va en tvångströja som vägrade släppa taget om mig, jag snooza en gång, jag snooza två gånger... inte alls likt mig, helt plötsligt blev det ganska brått. Vår lilla fis höll jag hemma idag och hoppas på att hon är redo för dagis imorgon. Denna dumma förkylning. Brasan är tänd och vi ska alldeles strax krypa ner under täcker och vila en stund innan de stora ska hämtas på skolan, det finns inget bättre än höstmys framför brasan. Ikväll ska min stora grabb klippas och de e väl det enda som står på schemat ikväll, fram tills dess så är det chilla och försöka planera kvällsmat som gäller ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JUNITJEJ:

Vilken underbar bild!

Kommentera inlägget här :