Hej Onsdag!

publicerat i Allmänt;
 
Med en helvetes smärta i magen, antagligen kanske eventuellt mensvärk eller kanske inte, jag vet inte.  Men vi körde till gymmet och körde idag biceps och triceps, tanken va att köra mage också men det blev bara något litet för min mage är inte o leka med idag. Skulle ha besök av bästa Emma och pojkarna i eftermiddag men att plocka undan här hemma kommer inte på tal så jag bjuder in mig hos henne istället så fort vi hämtat barnen. ♥
Blir bättre så ♥ på schemat idag stod, göra i ordning i Emils rum och storstäda.... det får vänta! Hoppas på att jag slipper smärtan imorgon och kan få det gjort och dessutom kan gå till gymmet och köra ett riktigt svettigt pass utan att ha ont.
 
 
det blev ett klent inlägg.. rastlös men samtidigt så trött i hjärnan...
puss på er ♥

Kommentera inlägget här :