Godnatt Måndag!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
 
Här sitter jag, minifis sover gott, mannen är skickad till gymmet, "Sofias änglar" på tv:n och jag njuter av egen kvällstid tills mannen är hemma igen ♥  Det har varit en skön dag, mysig morgon med minfis innan det va dags för dagis. Träffade på mina stora älsklingar på skolgården och fick kramas en stund. Körde och hämtade upp syrran för att ta ett pass på gymmet. Det blev ett långt pass idag, tiden bara sprang iväg. Jag la upp 2 av våra övningar på instagram, är ni nyfikna så hittar ni mig som fru_ekblad ♥
Efter gymmet blev det pannkakor till lunch och lite chill innan det va dags att hämta hem minifis igen, sen har vi pulat och ändrat om lite här hemma jag och Enea. När pappsen kom hem blev det kvällsmat tillsammans framför tv:n och när han hade bäddat ner minifis för natten så blev han skickad till gymmet. Kanske han kan somna gott när han kommer hem ;) ♥  
 
 
Vad har hänt i helgen, jo i lördags så va det dags för min mammas 50 års present och morsdagspresent. Det blev spa, avkoppling och en skön behövlig fotbehandling under eftermiddagen sen gjorde vi oss i ordning för ett restaurangbesök där det väntade fördrink, god mat och mer god dricka. Avrundade i lagom tid för en trött och sliten trebarnsmamma som inte är van vid fart och fläkt utanför huset... haha.. ♥ Supermysigt att få ägna tid med bara min mamma, att bara ta det lugnt, njuta och fylla på med massa positiv energi. ♥
 
I lööve you ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :