Godmorgon lördag!

publicerat i Allmänt;
 
Igår blev det en innedag, vi va inte utanför ytterdörren en minut efter att vi lämnat de stora barnen på skolan. Det va dags för de stora barnen att åka till sin pappa så nu är det en vecka utan mina älsklingar. Saknar dem redan ♥
Enea är inte längre sjuk, det varade bara en dag. Antar att det kanske kan ha varit kräksjuka. Nu är hon pigg och lika busig som vanligt. Idag ska minfis ha egentid med pappsen hela dagen/kvällen för idag ska jag ha mysdag med min mamma, hon fick spa och behandling av mig när hon fyllde år och en middag på valfri restaurang tillsammans med mig på morsdag så idag ska det nyttjas och det ska bli så mysigt att få chilla bara hon och jag. 
Henneas present gör även mig gott, det får mig att slippa tänka på hemmet och alla måsten för en stund ;)
Men innan det är dags så ska vi alldeles strax äta frukost, packa ihop vad jag behöver ha med mig och sen drar vi och lämnar Enea hos bästa Eddie en stund så jag och älskling kan få lite lördagsträning på gymmet ♥
Vilken bra lördag detta kommer att bli ♥ 
Igår färgade jag även håret, så fruktansvärt trött på det ljusa och den fula utväxten så nu känner jag mig mer som mig själv. Ska aldrig bli blond igen, tror aldrig jag tröttnat så fort på en hårfärg. 
 
 
Trevlig helg på er ♥

Kommentera inlägget här :