Äntligen!

publicerat i Allmänt;
 
Nu va det verkligen längesen jag va här inne och bloggade, önskar att det hade funnits en bättre blogg.se app att ladda ner, hade gjort det lite enklare. 
Men nu lånar jag mannens dator, tömt telefonen på bilder då jag va smart och antagligen glömde min laddare till datorn på sjukhuset när jag låg inne för njurbäckeninflamation för ett par veckor sedan. 
Men iallafall, träningen... det går bra nu, skönt att jag återhämtat mig och äntligen är tillbaka på gymmet. Jag mår så mycket bättre av det. Inte nog med det utan jag har kommit i rätt balans gällande medicinerna äntligen. Det har varit ganska stabilt sen juli månad om jag inte minns helt fel. Va på möte på försäkringskassan häromdagen, jag är ganska säker på att jag är redo för arbetsprövning nu, jag vill inget hellre än att börja jobba. Trött på att känna mig som en luffare, som inte har ett normalt liv... men nu återstå bara en tid hos min läkare och en godkännande från henne att jag faktiskt är redo, och att jag varit stabil tillräckligt länge ♥ Fan vad jag längtar, det är något helt sjukt. Tror aldrig att jag har längtat så mycket till ett arbete som jag gjort denna tiden som sjukskriven.
Men om vi återgår till dagen idag. Bjöd syrran på en liten lyxfrukost här hemma i morse, sen körde vi till gymmet för ett jobbigt rumppass. Nu ska rumpan pumpas upp igen!
Imorgonbitti är vi tillbaka på gymmet igen och om jag får min vilja igenom så blir det kondition, inte för jag gillar det, snarare hatar det men jag måste för det är fruktansvärt dålig. 
Dagens form...
 
 
Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :