Söndag!

publicerat i Allmänt;
 
Tänkte åh va mysigt, vi tre kunde ju kört till "Bauhaus" men mannen min fick köra själv medan jag stannar hemma med vår rastlösa diarré unge, typiskt! Haft diarré sen i onsdags, inget annat mer än diarré. Hon är fullt frisk för övrigt och lika rastlös och busig som vanligt. Jag hoppas verkligen att det har försvunnit till onsdag då dagis ska till skånes djurpark och hon hade verkligen älskat det. Det återstår att se!
Jag ska försöka göra så mycket nytta jag kan här hemma, men det är svårt när en liten vägrar sova middag och vill ha mammas uppmärksamhet hela tiden. Just nu har jag fått henne att sitta och rita här bredvid mig men det varar väl max i 2 minuter till ;) ♥
 
Mannen ska till Bauhaus för att köpa pärlspont till kök & hall, han är rastlös här hemma och vi båda vill påbörja renoveringen här hemma igen. Det svider i plånboken bara men vad ska man göra... 
 
 
 
Nu ska vi se om jag lyckas få minifis att vila lite middag ;)
Trevlig söndag på er ♥

Kommentera inlägget här :