Terapi - my booty is growing...yess!

publicerat i Allmänt, Jag (Sara), Träning & Points;
 
Bjuder på före och efter bilder på rumpa och lår, jag är faktiskt väldigt stolt, detta är ungefär 4 månader emellan bilderna. Ätit som vanligt, och har även fått i mig en hel del skit också tyvärr.. jag har ännu inte blivit så stark att jag kan motstå, men det ska bli ändring på det då jag tänkte fokusera mer på kondition. Måste lära mig motstå allt socker och minska på kolhydrater ett tag framåt. Hur ska jag annars kunna få det resultat jag önskar? 
 
Jag har inte bara tränat rumpa och ben utan vi har kört hela kroppen och ändå lyckats få ett resultat genom att vara på gymmet 3-5 dagar i veckan.Jag har min syster att tacka som fått mig till gymmet, hon har gett mig viljan och styrkan att kunna ta mig dit även de mornar hon inte följer med mig. Från och med måndag är det dags att klara mig själv helt och hållet då syrran börjar nytt jobb och inte har möjlighet.
 
Fan, helt plötsligt råkade jag trycka på en knapp som raderade 3/4 av mitt inlägg. Underbart!
Nu orkar jag inte skriva om tyvärr!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :