Söndagsmiddag

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Finns det något bättre än en lugn och skön söndag att bli hembjudna till mamma på söndagsmiddag och ha hela familjen samlad. Den bästa söndagsmiddagen ever, kalkonmiddag och sen en underbart god hemmagjord jordgubb/rabarberpaj till efterrätt. Inte det bästa sommarvädret, men till slut tittade solen fram och vi kunde sitta ute och mysa ♥ Min mamma är bara så jävla bra tillsammans med mannen hon delar sitt liv med, dem är bäst ♥
 
Det blir oftast flest bilder på dem som är lättast att fånga på bild, de stora barnen har alltid fullt upp med sitt. Grabben som sitter och chattar med "flickvännen och polarna" och de stora flickorna som stänger in sig i källaren för att leka ifred. ♥ Men jag njuter alltid av att se våra två minsta, Josefine & Enea med ett särskilt band till varandra, jag smälter och kan sitta och titta på dem i evigheter ♥ Jag är så otroligt tacksam över att ha dessa underbara 5 barn i mitt liv ♥ och världens finaste man vid min sida ♥
 
 

Kommentera inlägget här :