Sommarfest på dagis!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Min dotter (Enea);
 
 
Blev bjudna på sommarfest på dagis, Grillning och mingel med fröknar & andra föräldrar. Mitt mammahjärta smälte när alla barnen bjöd på en överaskning, de sjöng flera visor och min lilla stjärna fick mammas hjärta att slå volter flera gånger om. Jag väljer att inte lägga upp filmerna ofentligt här då alla barnen syns tydligt.
Men det va helt fantastiskt att se, Enea va totalt överlycklig och va noga med att se till så att jag inte missade en sekund av hennes uppträdande. ♥
 
Vi satt tillsammans med goda vänner, bjuder på dessa bilder.
Älskade fina Hugo "Tjejtjusare" med mitt lilla hjärta ♥
 
 
 
Jag verkligen älskar dagiset som alla mina tre barn går och har gått på. Kalvalyckan i Everöd har fantastiska fröknar och jag kan inte vara mer nöjd. Dessutom så har jag & mina barn haft turen att Pernilla, min pappas fru och mina barns bonusmormor har jobbat och jobbar där och tar till sig barnen med massa kärlek ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :