Sluta aldrig att kämpa!

publicerat i Allmänt, Jag (Sara);
 
 
Hur har jag kunnat ha den turen att få bli mamma till dessa 3 diamanter, vad hade jag gjort utan er? Hur hade mitt liv sett ut? Mitt liv hade varit meningslöst, jag hade inte haft något att leva för. Ni är mitt liv och ni är det enda som gör livet värt att leva ♥ 
I svåra tider måste jag tänka på vad jag har, jag måste påminna mig själv om att jag har ett värdefullt bagage, jag måste få må bra snart så jag också kan få känna mig värdefull, jag vet att ni behöver mig men ibland tvekar jag och tror för en stund att ni kommer få det bättre utan mig. Jag tror att alla får det bättre utan mig.
Som tur är reser jag mig igen och inser att jag faktiskt vill leva, kämpa för att få må bra igen och inte ge upp.
Men jag hatar, jag verligen hatar att få må som en trasig berochdalbana som aldrig slutar gå.
Ibland vill jag bara försvinna och det ger mig otroligt jobbiga skuldkänslor. 
Jag måste fortsätta kämpa, för min familjs skull ♥
 
 
Idag kommer min fina svärmor och räddar dagen. Jag ska försöka orka göra mig i ordning för en lunch på stan innan vi ska hämta minifis på dagis. Enea kommer bli så glad när hon överraskas av farmor. ♥
Tack för att du finns där för mig och för vår familj, tack för att jag kan dela känslor med dig om jag skulle kunna. 
Tack för allt du gör för oss, och tack för att du kör flera mil för att umgås med en förvirrad mig.
 

Kommentera inlägget här :