Kafferep!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Idag blev vi hembjudna till vår fina vän Skutta på kafferep ♥
Hem till Näsby, där jag växte upp en gång i tiden. 
Vi hade det riktigt varmt och skönt ute i hennes trädgård, med alldeles för mycket gott till kaffet så någon kvällsmat behövdes inte ikväll för min del ;) Enea och Bam roade sig, även vi vuxna. Det va verkligen jättemysigt och behövligt. Älskling tyckte nog det va skönt att vi försvann hemifrån några timmar så han kunde få mer gjort här hemma. På hemvägen körde vi inom mormor då det va ett jääävla tjat på minifis, det blev en snabbvisit och sen raka vägen hem till sängen för lillan. Det väntas dagis imorgon ♥ 
 
 
Imorgon kommer också mina stora älsklingar hem, dem har nog en hel del att berätta om dagens Tosselillautflykt. Egentligen va planerna att jag skulle hämtat hem våra två andra busungar från Ödåkra också så jag kunde ha dem hela veckan, men kom ju på att de andra är både på frita & dagis om dagarna och för tillfället så hade jag nog behövt ha dem där längre om dagarna på grund av mitt riktiga skitmående. 
Men på onsdag blir det förhoppningsvis fullt hus igen ♥ Och då ska vi ladda upp och förbereda oss inför vårt lilla midsommarfirande med våra underbara vänner från Karlskrona ♥ Det blir inget stort midsommarfirande som jag först hade tänkt, det blir totalt omöjligt för mig så nu kan jag längta och se fram emot midsommarafton utan någon ångest ♥ 
 
Efter en sömnlös natt så ska jag strax bädda ner mig i en renbäddad säng och hoppas på att kommande natt blir bättre. Imorgonbitti blir det som vanligt gymmet så snäääälla, jag behöver min skönhetssömn ♥ 
 
 
 
Godnatt på er mina vänner
puss
 
 
 

Kommentera inlägget här :