Godmorgon!

publicerat i Allmänt;
 
Då vi inte hann med det igår så fick jag stiga upp redan 05.20 i morse för att följa med älskling till jobbet så jag kunde ta med ena bilen hem, idag väntas det nämligen läkarbesök. Och jag vet inte riktigt  hur jag ska orka palla mig dit men får göra ett tappert  försök med att ställa klockan och be grabben som är hemma att hoppa på mig ifall jag inte skulle vakna. Eller får vi chansa och köra till gymmet och hålla igång tills jag stupar, risken är att jag stupar innan jag ska vara hos läkaren och då är det nog ganska kört att lyckas få mig till läkaren. Så jag antar att det bästa är att jag stupar nu och sover fram tills det är dags att köra till läkaren , hoppas på att jag piggnar till så man kan hämta Enea tidigare och göra något av dagen. 
Nu e jag precis hemkommen och har fått iväg minifis till dagis. Tröttheten drar ner mig något helt otroligt och jag känner inte alls för att ta mina mediciner, men jag måste... det kommer bli bättre snart, right? bara några dagar till med denna tröttheten sen ska det bli bättre. Förhoppningsvis ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :