Underbara vänner!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Roligheter med vänner;
 
Jag är tacksam för de underbara vänner jag har.
Häromdagen hörde "Skutta" av sig, och förstod att en mysig vinkväll hade varit passande, det blev bokat och igår hade vi så sjukt trevligt här hemma hos oss, barnlediga och avslappnade! Emma & Benjamin hörde av sig samma dag och ville joina oss med deras närvaro. Detta va precis vad jag behövde, hade så mysigt med mina girls! ♥ Hela kvällen och natten va full av energi, positiv energi...
 
 
Vi hade en helt awesome kväll/natt!
Tack pappa, Pernilla och bästa systrarna för barnvakt ♥
Detta behövdes verkligen. Nu är jag laddad med lite positiv energi som håller på att ladda upp batterierna för en grym start på gymmet imorgonbitti ;) Dock mår jag inte så bra idag, tog inga mediciner igår plus att man druckit en del rövin m.m så det är nog en kombination av bakfylla och dåligt mående efter uteblivna tabletter. 
Men jag hoppas på några bra timmars sömn inatt så ska nog 1,5 timme på gymmet gå bra imorgon wooohooo... Idag har jag också krängt sista pizzan, iallafall för ett bra tag framåt. Godiset är i stort sett uppätet efter gårkvällen så nu ska det bli sockerfritt här hemma ;) ♥ Vi eller jag kommer lida i två veckors tid för att bli av med sockersuget. Det ska gå!
 
 
Nu ska allt vända och bli till det bättre, förhoppningsvis. Eventuelt så kommer Tommie snart ta ut både semester och pappaledigt, Vi ska försöka planera bröllopsresan, då vi känner att vi måste komma härifrån snart, bara han och jag. Vi ska fokusera på oss nu, bort med all negativ energi runt omkring oss, som människor som leker snälla men knäcker ryggraden på en varje gång, jobbiga ekonomiska situationer och det här huset som aldrig blir färdigt. Jag vill glömma allt för en liten stund, ta nya tag för att kunna fortsätta bygga vårt liv ♥
Jag har ju världens finaste man, världens bästa barn. Vi är ETT alltid!
Det gäller att bygga upp styrkan nu, som sagt... jag vill må bra, vill inte ödsla tid på varken ohälsa, eller människor som får en att må dåligt. Jag ska inte låta något bita på mig längre. 
Imorgon är det gymmet, och jag ska SPRINGA av allt skit som grämer mig!
 
 
Nu blir det att skriva av sig inne på LÄNK  ----  www.ekbladprivat.blogg.se
Rensa tankarna och släppa allt så kanske chansen finns att jag kan somna snabbt & smärtfritt ♥
Som jag hoppas även min man kan göra. två nätter i streck nu har han inte sovit ett skit på grund av hans ben, något som blir 10 gånger värre i denna jobbstress. Varför ska vi va så utsatta, varför kommer det ena efter det andra hela tiden. Hur mycket man än kämpar.... 
 
Puss på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av http://nouw.se/ioana:

Jag läser gärna, men bara för att stötta och komma med goda råd för hur man kan vända det, och hur man ska orka. Har själv panikångest och haft det sedan många år tillbaka. Skönt att du fick en kväll med goda vänner som lyfte dig och fick dig att tänka på annat. Fridens!

Kommentera inlägget här :