Hipp Hurra för Julia idag!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Min bonusdotter (Julia);
 
Helt otroligt, efter denna helgen så har du firat lika många födelsedagar med mig som utan mig. 4 underbara födelsedagar har jag fått vara med om, fått fixa och dona, planerat dina kalas, köpt dina presenter. Har lagt ner så mycket energi och tid precis som med mina egna. Ingenting kan beskriva hur tacksam jag är för att denna lilla vilda varelse kom in i mitt liv, och det känns som jag alltid har haft dig hos mig. ♥
Lyckan hade varit komplett om hon och Jossan kunnat bo här på heltid, få växa upp med sin lillasyster som saknar dem dagligen och fått gå i skolan tillsammans med de andra busarna.
Men nu fokuserar vi istället på helgens bravader, Jag har gjort allt i min makt för att hon ska få det mysigaste kalaset. Och längtar tills vår födelsedagsgris kommer hem senare idag!
 
 
 
 
Till alla er "bonusföräldrar" där ute.
Hur tufft & svårt det än är ibland att dela ett liv med bonusbarn som bara är "barn" 
så försöker jag se att det i slutänden är värt varenda liten kämpande millimeter i ens liv. Gör allt i din makt för att bygga den bästa relationen, bonusbarnen kommer alltid finnas där. Men va hård, rättvis & trygg samtidigt som du öser över dem med kärlek (Men viktigaste av allt, glöm INTE dina egna. Det samma gäller dem) 
Allt du får höra, ta det med en nypa salt samtidigt som du sätter dem på plats, I slutändan kommer dem tacka dig för allt du gjort och för allt du gör för dem. ♥
Jag gjorde ett val från första början, jag valde hela paketet som bestod av en man och två flickor. Sen den dagen är min uppgift att vårda dem alla, älska dem lika mycket, och finnas där för dem i resten av mitt liv!
Jag har hopp om att dem kommer ge mig lika mycket tillbaka en vacker dag ♥
 
Stort grattis till vår älskade Julia idag på hennes 8-års dag ♥ 
 
 
 

Kommentera inlägget här :