Helgens bravader!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
 
 
 
Här sitter jag, lugnt och skönt! Alla barnen i säng innan klockan 19 och mannen som körde raka vägen till gymmet efter jobbet. Jag passar på att njuta av tystnaden, enbart ljudet från en mysig brasa ♥
 
I helgen har det varit vår barnhelg, den har varit fullbokad med julbak och biomys. Vi försökte få tid över till att hitta den perfekta granen/tallen men det hann vi inte med denna helgen. Tanken va att vi inte skulle ha någon i år för att barnen firar inte julafton med oss detta året utan nästa. Men barnen vill så gärna ha en gran/tall så det är klart vi får fixa en ändå ♥ 
I fredags innan jag och Enea hämtade systrarna på Julias skola så passade vi på att luncha och kolla in barnavdelningen på IKEA, hon är galet förälskad i IKEAs barnkök, tur att tomten förhoppningsvis kommer med ett till henne snart. När vi va färdiga där så körde vi och hämtade Julia och Jossan och sen raka vägen och hämtade mina älsklingar på skola och dagis här hemma. Precis som alla fredagar så va huset översvämmat av kärlek, syskon som saknat varandra sen dem lämnade varandra sist, jag njuter av att bara titta på dem allehopa ♥ En mysig fredag ♥ På lördagen va det dags för peppakaksbak hemma hos min mamma och där ägnade vi hela eftermiddagen och kvällen. Innan flickorna skulle bli hämtade på söndagen så tog Tommie de stora flickorna på bio "Trolls" barnen gav den, mycket väl godkänd och dem va nöjda med dagen och tiden med pappsen/bonuspappsen ♥ 
 
Och till dagen idag, måndag.. jag började med ett pass på gymmet, en timmes kondition och lite ben fick det bli, det gick super trots att min syster nu har börjat jobba igen och sviker våra morgonpass. När jag kom hem hade jag fortfarande lite kraft till att dansa av mig innan jag la mig i ett bad för lite chilltime innan barnen skulle hämtas. Imorgonbitti ska jag vara på G igen, det gäller att få in rutinen... jag behöver fixa detta själv.
Sen får det helt enkelt bli mer pass på kvällarna de dagar jag har möjlighet att få barnvakt. För då kan jag gymma med mannen och resten av mina gymnördar till familj. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :