Bara du & Jag...

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Äventyr med familjen;
 
....och flera andra jävlar som skulle på tivoit i Köpenhamn samtidigt som oss så klart ;) 
Helgen har varit bokad för oss sen ett par månader tillbaka eller mer. Mannen min bokade hotell i Köpenhamn, eftersom det va bestämt att vi skulle på Tivolit så bodde vi väldigt nära där. Helt perfekt, dessutom så va de inräknat både inträde, åkband, huvudrätt & desert, foton och så klart det bästa av allt, FRUKOSTBUFFE ♥
Vi hade en mysig eftermiddag/kväll/natt bara han och jag, trötta, barnlediga föräldrar som försöker trycka in lite tid för varandra. Vi lyckades, men redan tidigt imorse så va vi tillbaka till stressen igen.
Hela veckan kommer innehålla stress stress och åter stress. Har så mycket att förebereda och fixa denna veckan så jag vet fan inte vart jag ska börja någonstans. Men det blir nog bra, jag ska försöka att inte göra av med en massa energi på onödigt strunt... jag ska fokusera på det positiva, har inte plats och energi för det onda.
Tack för denna lördagen älskling, älskar dig!
 

Kommentera inlägget här :