Liseberg!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Äventyr med familjen;
 
En efterlängtad tripp till Liseberg blev av i helgen som var, tillsammans med (nästan) hela familjen, vår minifis fick stanna hos mormor. Vi hade sällskap av min pappa, Pernilla, mina systrar och svåger Samme :) En helmysig dag med mycket karusellåkande och lyckliga barn ♥ Den som va mest helspänd och galen i allt åkande va nog jag, för mig är det nästan som julafton när man va liten. Finns det något roligare än gigantiska bergochdalbanor? 
Jag tvingade syrran min att sitta längst fram i Helix, vilken härlig tur... vi va inte tysta en sekund, och när vi steg av va Melina hes och jag va helt tjock i halsen, antagligen av alla insekter man svalt på vägen :) Ah det va sjukt roligt och hade det inte varit sån jävla kö så hade jag lätt åkt den några gånger till. ♥
 
 
Nästa år blir det lätt en tripp dit igen, om det inte skulle bli "Gröna Lund"
Vilken nöjespark tycker ni är bäst, och varför? Hade varit roligt att veta. Jag själv har aldrig varit på Gröna Lund.
Skriv gärna en liten kommentar i inlägget ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :