Sakna & längta!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Min bonusdotter (Josefine);
 
 
Bär på en ovanlig saknad efter våra två andra tjejer, saknaden finns alltid... så fort inga av våra stor barn är hemma så är saknaden väldigt stor. Men det kändes som helgen som varit va speciell på något vis. Även om jag inte hade en jättebra start på helgen så slutade den väldigt bra iallafall. ♥
Jag inhandlade nya cykelhjälmar till Julia & Jossan, satte mig och letade efter en begagnad cykel till Jossan så hon också kan få cykla när hon är här. Amilia har börjat cykla på sin nya stora cykel så nu har alla barn cyklar i sommar så de kan cykla medan vi vuxna promenerar ner till bäcken eller ut i skogen på picknick och kojbygge.
Supermysigt ♥  
 
Längtar något sjukt efter sommaren. Sköna vindstilla sommarkvällar med grillning och poolhäng.
glada, lyckliga barn som springer barfota och skiftar mellan plask & bus i poolen, solning på studmattan och bärplockning. I sommar blir det inte så mycket äventyr för oss, vi har fått bekräftat att barnen trivs bäst hemma i trädgården så länge det är varmt, solen är framme, poolen fylld och frysen full med glass ♥ 
Jag längtar efer att få ha alla barnen samlade mer än bara varannan helg. 
Självklart blir det en dag på Tosselilla, det är tardition och jag hoppas vi har många näraståenden med oss ♥
 Nu håller vi bara tummarna för en riktigt fin sommar.
 ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :