Grattis Jossan!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Min bonusdotter (Josefine);
 
Att denna lilla skit redan är 5 år är mig en gåta. Hon va ynka 10 månader när jag började prata med hennes pappa, och 1 år och 3 månader när jag för första gången fick träffa denna lilla tjejen. Jag minns det som igår, på Randiz lekland när hon gick rätt in i bordet och slog sitt huvud. När jag fick ta henne och trösta henne i mitt knä. ♥ Just då visste jag inte att hon skulle bli en del av mig, en väldigt stor del av mitt liv. Från första dag har du dragits till mig och värmt mitt hjärta lite extra, jag är så tacksam och stolt över dig, Saras tjej. Och jag är ganska säker på att du vet det. Jag vill och kommer alltid finnas för dig och resten av familjen.
För evigt din trygghet ♥ Älskar dig till stjärnorna och tillbaka som om du vore helt och hållet min 
 
Hoppas du hade en mysig födelsedag och ett roligt kalas hos mamma ♥
 

Kommentera inlägget här :