Godmorgon Måndag!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Jag måste va helt snurrig i bollen, i en vekas tid har jag trott att jag jobbar mellan 8-15 idag, vet inte hur jag fått för mig det. När det står tydligt i min kalender och på mitt schema att jag jobbar kväll idag. Fick för mig att även personal på dagis sa att jag hade en 8-15 tid till Enea idag. Skulle inte förvåna mig när jag kommer till jobbet i eftermiddag att de säger "hallå, du skulle ha jobbat i morse" Men då hade dem ringt hoppas jag ;)
Lite så funkar en trött hjärna som "aldrig" vill va till någon hjälp!
 
Ska försöka ta tag i ett viktigt ärende, ibland kan det peppa en att prata med sin vän i telefon fast jag hatar att prata i telefon, speciellt när man mår bajs! Lina kanske hjälper mig lite på traven nu, om modet finns kvar när luren är laddad det vill säga ;)
 
Nu är det snart dags att få lillsnuttan att vila lite innan det är dags för dagis. 3 dagisdagar för henne nu och det är en heldag på utedagis imorgon, ska bli roligt & se om Tommie kommer ihåg att ta hem hennes nya regnställ som hon fått av farmor ♥ För det kanske kommer behövas imorgon :) Men man får väl hoppas det blir en dag med solsken.
Igårkväll passade jag på att klippa Eneas lugg, inte det lättaste då hon tyckte att hon själv skulle frisera det istället, hon verkligen hatar att jag pillar i hennes hår. tråkigt tycker jag då jag helst alltid hade velat se henne i toffsar ;) Men nu slipper hon iallafall hår i ögonen och blev nog ganska nöjd ändå. Rörde inte det andra denna gången. snart är det ju så pass långt att hon kan ha en toffs där bak ♥
 
 
 
Hoppas ni fått en bra start på veckan, trevlig måndag på er!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :