Fina sommarsöndag!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
Startade dagen med en sovmorgon som heter duga. Enea vaknade till en sväng vid 06.30 o ville ha välling men somnade om ganska fort igen för att sen väcka mig 11.15  Närmre tolv så fick vi väcka pappan i huset också. hela dagen kan inte spenderas i sängen ;) Sen va det ut i trädgården en sväng innan det va dgs att åka till Vittsjövle för att kolla när Emil älskling spelade match. Vilken fantastisk match, Blev 1-5 till Everöd och det va riktigt roligt att se, dem va så duktiga allehopa. Emil ordnade ett snyggt mål och gjorde några riktigt fina passningar fram till mål. Min fotbollsstjärna ♥ Supermysig eftermiddag, kunde inte blivit bättre, riktigt sommarväder och även pappa & mina systrar va och tittade på Emil. Sen fick jag pussa lite på Amilia också ♥
 
 
Efter matchen körde jag, älskling & Enea till Åhus hamn för att smaka på årets första glass från glassbåten ;) 
Det blev en härlig promenad i hamnen.
 
 
När vi va färdiga där och skulle köra hem så passade vi på att svänga inom och kolla hur det va med min farmor & farfar som bjöd på kaffe & smörgås ♥ Längesen vi träffades och farfar & Enea fick busa av sig lite ;)
 
 
 
Sen avslutar vi kvällen som vanligt här hemma i soffan, framför "sons of anarchy" denna gången.
Imorgon är det en ny vecka, det innebär 3 jobbdagar i streck för mig. Jag hoppas innerligt på att jag får må bra för det finns inget jobbigare än att krypa till jobb när man helst av allt vill begrava sig under täcket! 
 
Hoppas på fint väder i veckan.
 
Godnatt!
 

Kommentera inlägget här :