En liten gravidmagebomb....

publicerat i Allmänt, Jag (Sara), Kärlek med familj, släkt & vänner, Min dotter (Enea);
 
Tänka sig att min (snart) 1,5 åring låg där inne i den söta fina bulan jag hade på magen ♥
Samtidigt som jag känner att det va den absolut värsta graviditet någonsin så känner jag saknad efter bebismage, känslan att veta att vårt kärleksbarn ligger där inne & frodas. Usch jag saknar bebistiden något fruktansvärt, hade det inte varit för att vi har 5 barn tillsammans & en psykisk ohälsa för tillfället så hade jag inte backat för ett kärleksbarn till med världens finaste blivande man! det finns två saker i denna värld som jag vill, det är att bli hans fru & få skapa två fina barn med honom. Det kommer antagligen inte bli så med tanke på hur läget ser ut. Jag är väldigt nöjd med att ha alla våra fem fina favoriter så länge ;) ♥ Vår familj är komplett men jag kan inte hjälpa vad hjärtat skriker efter.. Det hade varit underbart att kunna ge älskling en liten pojke ;)
Jag bara myser när jag ser dessa bilder, det är konstigt att jag efter 1,5 år glömt den smärtan jag hade ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av iza:

Åh, så himla mysig mage!

Svar: Tack du :)
Sara

Kommentera inlägget här :