Då va de redan lördagkväll...

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
Veckorna springer iväg, speciellt helgerna.. Det är redan lördagkväll och imorgon åker Julia & Josefine hem till sin mamma igen, helgerna kunde varit lite längre tycker jag.
Det är verkligen kryss i taket att jag ens orkar blogga, antagligen för att det varit full rulle till nu och att jag inte riktigt har slappnat av ännu. Alldeles snart så ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med älskling "vuxentid" med te & gottis ♥
Trots regn & rusk idag så har vi haft det ganska mysigt ändå, älskling gjorde trolldeg till alla barnen i förmiddags och det roade dem sig med en bra stund, även vi föräldrar *tss* 
Sen fick vi besök av vänner från byn och det blev eftermiddagskaffe..Helt plötsligt blev det klarblå himmel & vackert väder nu framåt kvällen så barnen hann även med ett dopp i poolen och en massa studsande & bus ute i trädgården innan sängen kallade. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :