Saknade... till tusen..

publicerat i Allmänt;
 
 
Det är nu hjärtat börjar svida lite, Idag är det 5 dagar utan mina stora älsklingar.
Det jobbiga va när Amilia kom och knackar på dörren i morse för att hämta badkläder till skolan, jag villa bara hålla kvar henne. Fick höra henne säga, jag saknar dig ♥ så nu saknar jag dem ännu mer, om det ens går.
'
 
 
Men det är snart fredag och då kommer hela högen, dessutom är det studiedag för mina älsklingar på måndag så då får jag en hel ledig dag med dem. Önskar så att vi hade haft 2 fungerande bilar nu så vi hade kunnat hitta på något. Vi får ha en mysdag här hemma istället helt enkelt :(
 
 
Så nu har jag hinkat i mig en stor mugg kaffe och motivataionen till att träna mage... eller rättare sagt att träna över huvud taget finns inte känner jag. Inte heller så sugen på att jobba kvällsturen jag tackade ja till igår. 
Får försöka ändra på inställningen till denna dag.
 
Igång  med musiken på högsta volym, tvinga mig på magpasset så jag kan hoppa in i duschen och göra mig i ordning så blir det nog snart bra ändå ;) 
 
Hoppas ni får en bra onsdag mina vänner.
 
 

Kommentera inlägget här :