Juldag i Malmö

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Vi började juldagen med att Jossan kom gråtandes in till oss på morgonen, mådde dåligt och hade feber. 
Hela förmiddagen låg hon utslagen i våran säng. Jag fick till slut ta resten av barnen och köra till Malmö och lämna Tommie hemma med Jossan. Hos svärmor bjöds det på underbar kalkonmiddag, så sjukt gott och efterlängtat, finns det något som slår den goda såsen? 
Vi hade jättemysigt, barnen göttade sig så klart i Jacuzzin ett par gånger, den är verkligen poppis. Tror inte ens jag han innanför ytterdörren förrens alla barnen va i den första gången. ♥ Även tomten kom och hälsade på en liten stund, lämnade några paket som han åkt inom Stockholm för att hämta upp på vägen ner till Skåne. 
Glada och nöjda barn, och på vägen hem på kvällen....väldigt trötta ♥
 
 
Idag är det annandag och det har varit fart och fläkt även idag, som vår tradition säger... 
Lutfisk hemma hos min farmor & farfar i vanlig ordning ♥
Världens godaste senapsås, och jag ljuger inte, men lutfisken kan jag va utan ;) 
Barnen va som vanligt fastklistrade på mostrarna och även deras pojkvänner ♥
Det blev en mysig eftermiddag/kväll med god mat och sälskap.
 
Nu ligger flickorna nerbäddade, och grabbarna kollar fotboll som vanligt.
Imorgon ska dem iväg halva dagen för att kolla på moster Matilda, Samme och vår vän Omar när de ska spela match så jag får en dag ensam med alla tjejer här hemma... snälla, det kan väl va lite finare väder då ♥
 
 
Hoppas ni haft en bra jul mina vänner nu återstår bara NYÅR här hemma med våra fina vänner Tina, Mattias & Vilda, och jag längtar ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Alltså om jag får säga vad jag tycker!! OCH det får jag😚 så är det fan den sexigaste tomten jag har set!! 😂😂😂😃😃😘

Svar: haha lätt att det måste va Freddie som tycker det ;)
Sara

Kommentera inlägget här :