Hejsan hoppsan, det va inte igår!

publicerat i Allmänt, Bröllopstankar, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Vet inte vart jag ska börja.... vad har hänt på sistonde?!
Det har varit allt från kräftskiva, skolstart, slut på semester, fortsatt vattenproblem i byn, bröllopsplanering, pedofilhysteri, dåliga dagar och säkert en hel del som jag förträngt eller inte ens lagt på minnet.
Men vi kan väl hoppa över det mesta eller iallafall korta ner det lite.
 
Vi har kommit en bit på vägen när det gäller bröllopet, det är inte många veckor kvar och när jag börjar fundera på det på riktigt så inser jag att vi har sjukt mycket kvar, det är sjukt stressigt och sjukt tight med precis allting men vi håller våra huvud högt och kör med inställningen att det kommer bli bra hur det än blir. Efter många om och men insåg vi att vi fick korta ner det hela, är ledsen att vi inte kunde bjuda alla kusiner. Hade jag suttit i en situation där jag hade haft hur mycket pengar som helst  så hade vi bjudit alla kusiner och många fler. Men sen va det ju bara ett litet mysigt bröllop jag ville ha med dem närmsta i familjen och de viktigaste, mest underbara vännerna, gamla som nya, tyvärr fick man dra ner på vänner också ♥
Men nu är alla inbjudningar ute & vi är mer än nöjda, så skönt att de är ute, ett tag trodde jag att dem aldrig skulle komma ut ;)  ♥ men som sagt det brinner i knutarna, och det uppstår hela tiden nya problem så vi får se vart det slutar ;) bara jag blir gift så blir jag nöjd och så hoppas jag innerligt att alla inbjudna kan komma ♥
 
 
Ni har väl hört den senaste pedofilhysterin här i Kristianstad.. 
Får ju för fan kramp när jag tänker på det.
Tänker på de utsatta barnen och deras föräldrar  ♥
Kan bara hoppas att mina barn skulle berätta för mig om dem va utsatta och tyckte någonting va fel.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
Till något mycket roligare... idag är det fredag, äntligen!
Jag, Amilia & Julias gamla klasskompis Sonja körde till Helsingborg efter skolan för att hämta hem Julia & Jossan. Som dem har varit saknade, känns som jag varit utan dem i all evighet för tusan.
Men nu är dem äntligen här, synd att jag ska jobba hela helgen bara. Men jag tar på mig äran att köra dem hem till sin mamma igen på söndag, glass, girltalk, skratt & hög musik! 
Innan vi körde hem så snubblade vi in på IKEA och jag fick handlat en hel del lakan och ljus till bröllopet ♥
När vi kom hem hade älskling maten färdig och sen har det verkligen varit fullt ös från det att vi kom hem fram till de skulle sova. 
 
 
 
Nu ska jag mysa ner hos älskling i soffan, fredagsmys ;) ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :